Delovni čas:

Pon-pet:  08:30 - 16:30
Sobota, nedelja, prazniki :  zaprto

Pon-pet:  08:30 - 16:00
Sobota, nedelja, prazniki : zaprto

Avtodomi: +386 (1) 583 80 35
Počit. prikolice: +386 (1) 583 80 34
Rezervni deli: +386 (1) 583 80 36
Servis: +386 (1) 583 80 32
Kamp oprema: +386 (5) 909 94 91

ADRIA 50 let

Ponedeljek, 1. junij 2015

Novomeška Adria Mobil, d. o. o., eden največjih evropskih proizvajalcev vozil za prosti čas, obeležuje 50. obletnico obstoja blagovne znamke Adria. V počastitev visokega jubileja je tovarno danes obiskalo več kot 350 Adriinih distributerjev in trgovcev iz številnih evropskih držav, vodstvo družbe pa je pripravilo tudi mednarodno novinarsko konferenco. Na njej so predstavili ključne zgodovinske mejnike, vezane na blagovno znamko Adria, poslovanje družbe Adria Mobil danes, premierno pa je mednarodni javnosti predstavljena tudi nova produktna sezona 2016.

»Adria je danes močnejša kot kdaj koli prej, svojo moč pa črpa iz petdesetletne proizvodne tradicije in odlične tržne pozicije,« je uvodoma poudarila generalna direktorica Adrie Mobil, Sonja Gole. »Blagovna znamka Adria je v minulih petih desetletjih šla skozi različne faze, od rojstva v letu 1965, preko izrazite rasti v sedemdesetih, obdobja zrelosti v osemdesetih, ponovnega rojstva v devetdesetih letih prejšnjega stoletja do iskanja novih priložnosti po prelomu tisočletja. Pravzaprav gre za fascinantno življenjsko pot blagovne znamke, ki so jo sicer zaznamovali tako vzponi kot padci, oboji pa so jo nedvomno utrdili v samem vrhu evropske panoge karavaninga. Blagovna znamka Adria danes namreč trdno zaseda tretje mesto v Evropi z več kot pol milijona prodanimi počitniškimi prikolicami, z več kot 70 tisoč prodanimi avtodomi in vani ter skoraj 10 tisoč prodanimi mobilnimi stanovanjskimi enotami v minulem polstoletnem obdobju, kar je rezultat, na katerega smo v družbi Adria Mobil upravičeno izjemno ponosni,« je med drugim poudarila Sonja Gole. »Ob 50-tem rojstnem dnevu Adrie lahko ugotovimo, da smo dosegli zastavljene strateške cilje, kar je odlična odskočna deska tudi za naprej: Adria namreč meri v sam vrh Evrope in to je naloga, ki jo že uresničujemo z jasno vizijo, ciljno usmerjeno strategijo in preizkušeno metodologijo timskega dela, temelječega na znanju, razvoju in inovativnosti tako na področju tehnologije kot tudi oblikovanja ter trženja. To je preizkušen recept, ki nam je že pomagal prebroditi dosedanje krize in nas popeljati v sam vrh evropske panoge karavaninga, navkljub izredno močni mednarodni konkurenci,« je še dejala Sonja Gole.

Prva dama družbe svoj poslovni in siceršnji optimizem ne črpa samo iz kazalcev poslovanja družbe, ki jo neprekinjeno vodi že zadnjih devetnajst let, pač pa tudi iz odličnih poslovnih rezultatov minulega poslovnega leta. Skupina Adria Mobil, ki ob krovni družbi Adria Mobil, d. o. o., povezuje še 12 odvisnih družb, je namreč zaključila poslovno leto 2014 z 250 milijonov evrov prihodkov iz prodaje in z 12,8 milijona evrov čistega dobička. Sama krovna družba, Adria Mobil, d. o. o., pa je v letu 2014 realizirala za  217 milijonov evrov prihodkov iz prodaje in  9,37 milijonov čistega dobička.

Blagovna znamka Adria je v minulem letu z 4,5 odstotno rastjo števila registriranih počitniških vozil dvignila svoj tržni delež na 6,2 odstotka na evropskem trgu karavaninga, katerega obseg  je glede na leto poprej ostal nespremenjen.

Šele v prvem kvartalu letošnjega leta je evropski trg počitniških vozil pokazal rahlo okrevanje, kar se odraža v 3,5 odstotni rasti obsega registracij v preteklem dvanajstmesečnem obdobju. Hitreje kot evropski trg pa še vedno raste prodaja Adriinih produktov. Število registracij Adriinih počitniških prikolic je namreč v zadnjem dvanajstmesečnem obdobju zraslo za 11 odstotkov, na programu avtodomov pa je bila rast registracij 10 odstotna. S tem se povečuje tudi tržni delež Adriinih produktov, ki je ob koncu marca 2015 za obdobje zadnjih dvanajst mesecev znašal na področju počitniških prikolic 5,9 odstotka (ob koncu leta 2014 pa 5,7 odstotka), na področju avtodomov pa  6,9 odstotka (ob koncu leta 2014 pa 6,6 odstotka), kar nedvomno dokazuje, da je Adria še vedno trdno na svoji poti rasti in razvoja.

»Rast tržnega deleža blagovne znamke Adria je hkrati največja garancija finančne stabilnosti družbe, do katere smo prišli z intenzivnim in učinkovitim vlaganjem v produktni razvoj, svežim in inovativnim konceptom trženja, z učinkovitim obvladovanjem stroškov, visoko kakovostno proizvodnjo, močnim distribucijskim partnerstvom ter z nenehnim iskanjem novih priložnosti in širitvijo na nove trge,« je še dajala Sonja Gole. Ob tem velja dodati, da blagovna znamka Adria najbolje kotira na švedskem trgu, kjer je prisotna že od svojih prvih začetkov leta 1965, sledijo izredno konkurenčni trgi Nemčije, Francije, Danske, Velike Britanije, Italije, Nizozemske, Hrvaške in ostalih trgov. S svojo širitvijo iz Evrope tudi na trge Azije in Avstralije, je Adria danes tudi globalna blagovna znamka, ki jo zastopajo in prodajajo že na preko 500 trgovskih mestih po vsej Evropi in svetu.

Ob 50-letnem jubileju je Adria Mobil mednarodni javnosti premierno predstavila tudi novo produktno sezono 2016. O tem je podrobneje spregovoril tudi izvršni direktor Prodaje in trženja Matjaž Grm, ki je novo Adriino produktno sezono pospremil na pot z besedami, da »Adria ostaja odlična in postaja še boljša zahvaljujoč nenehnem iskanju tistih elementov v tehnološkem razvoju, prepoznavnem dizajnu in visoki kakovosti produktov, po katerih se Adria že danes močno razlikuje od konkurence, v kombinaciji s primerno ceno pa osvaja tudi čedalje večje število kupcev. Ob obeleževanju 50- letnice blagovne znamke tako zaključujemo večletno strateško prenovo produktne ponudbe, ki jo v prihajajoči  sezoni dopolnjujemo in zaokrožujemo tudi z  novimi produkti v treh nišnih segmentih, hkrati pa z nizom sodobnih trženjskih prijemov več pozornosti usmerjamo k boljši uporabniški izkušnji naših kupcev.«  Uspehe in dosežke Adrie potrjujejo tudi številne prejete nagrade; le za sezono 2015, ki je bila predstavljena že lani, je Adria prejela že več kot 10 priznanj, med drugim tudi najbolj prepoznavno in cenjeno nagrado, ki si jo je prislužila po izboru nemških kupcev (»Kralj kupcev« / »König Kunde«), do priznanj za produkt leta na trgih Danske (Adora 492 LU), Velike Britanije (Adora Isonzo) in Nizozemske (Twin 640 SLX).

Adria tako vstopa v nov življenjski cikel kot finančno stabilna družba, ki svojo prihodnost gradi na bogati zgodovini ter predvsem dejstvu, da z lastnim znanjem in izkušnjami ustvarja izdelke za prosti čas in potovanja, ki navdihujejo kupce širom sveta.