Delovni čas:

Pon-pet:  08:30 - 16:30
Tor in Čet: 08:30 - 18:00
Sobota, nedelja, prazniki :  zaprto

Pon-pet:  08:30 - 16:00
Sobota, nedelja, prazniki : zaprto

Avtodomi: +386 (1) 583 80 35
Počit. prikolice: +386 (1) 583 80 34
Rezervni deli: +386 (1) 583 80 36
Servis: +386 (1) 583 80 32
Kamp oprema: +386 (5) 909 94 91

Sealander-prikolica dvoživka

Ponedeljek, 8. junij 2015

vir:www.avto.info (Kabi)

Morda bo kdo ob prebiranju naslova pomislil, da imam ob pisanju tekstov resne težave s slovnico, ker prikolice po navadi ne parkiramo na jezeru, temveč ob njem, vendar je naslov tega teksta povsem v redu, ker govorimo o najnovejšem amfibijskem serijskem izdelku znamke Sealander, ker gre za zanimivo počitniško prikolico, ki se lahko prelevi tudi v plovilo…

Za nastanek tega zanimivega koncepta, ki združuje udobje počitniške prikolice s plovili, je zaslužen 33-letni industrijski oblikovalec iz nemškega mesta Kiel. Daniel Straub se je s to idejo pričel ukvarjati že v času študija, ker Nemec ni navdušen samo nad kampiranjem, temveč tudi nad plovili. Temu primerno je tudi ime ('Sealander') njegovega izdelka, ki ga je zasnoval ob posvetu s strokovnjaki iz avtomobilske in navtične industrije.

Tako smo dobili kompaktni 'Wohnwagen-Boot' (skupna dolžina: 406 cm, dolžina nadgradnje: 372 cm, širina: 168 cm, višina: 189 cm) za dve osebi, ki je po zaslugi sestavnih delov iz kompozitnih materialov tudi zelo lahek (masa priklopnika: 485 kg, največja dovoljena masa ob vleki: 550 kg, največja dovoljena obtežitev na vodi: 410 kg, ugrez plovila: 32 cm), zato za vleko ne potrebujete velikega avtomobila, čeprav je Straub napovedal tudi prihod večjih modelov.

Edini dostop do notranjosti takšne prikolice je možen skozi dvižna vrata na prednji strani, ki v odprtem položaju prevzemajo tudi vlogo panoramske strehe ali senčnika. V notranjosti najdemo dve sedežni vrsti in mizo. Vse skupaj lahko hitro spremenimo v ležišče (200 cm x 156 cm) za dve osebi. V sprednjem delu je na eni strani vgrajen tudi manjši kuhinjski blok, omenjajo pa tudi manjšo kopalno enoto s tušem in prostorom za shranjevanje različnih stvari. Klimatske naprave ni, namesto tega lahko uporabnik odpre streho po celotni dolžini konstrukcije.

Ker ima to plovilo vgrajen bolj šibak pogonski sklop, ki ne presega moči enajstih kilovatov (15 KM), uporabnik po veljavni nemški zakonodaji ne potrebuje nobenega uradnega dovoljenja za upravljanje takšnega plovila. V pogledu pogona v vodi ima kupec dve možnosti. Lahko se odloči za cenejšo različico (1.849 evrov doplačila) v obliki majhnega izvenkrmnega električnega motorja s 2,2 kW (3 KM) pogonske moči. Podoben, vendar še enkrat močnejši pogonski sklop je občutno dražji (5.847 evrov doplačila), vendar dobi uporabnik v tem primeru paket litij-ionskih akumulatorjev in polnilno postajo. Ob tem morate ob nakupu upoštevati tudi ceno osnovo opremljenega izdelka (15.117 evrov) in cene dodatne opreme, ki so vidne v priloženem ceniku.

Serijska proizvodnja takšnih prikolic se je že pričela. Trenutno v enem mesecu izdelajo samo po 4 primerke takšnih prikolic…